Tuesday 24 March 2015

Tips 1: Tambahan Modal

Assalamualaikum..


Sebagai usahawan topup, untuk memulakan perniagaan kita perlulah memperolehi modal. Modal adalah wang permulaan untuk anda menghasilkan jualan topup.

Untuk pengetahuan anda, modal tersebut akan ditambahkan ke akaun topup anda untuk anda memulakan jualan. Sebelum proses kemasukan modal dilakukan, anda perlu membuat penambahan dan transfer kepada pihak kami dan kami akan meneruskan proses tersebut.

Sepanjang kami menceburi bidang ini, antara kesilapan yang dilakukan oleh usahawan topup adalah:

Mereka tidak membuat penambahan modal yang lebih dan sering lambat untuk membuat penambahan modal.

Jika anda punyai ramai pelanggan, anda perlulah menambah modal yang lebih agar transaksi anda tidak terganggu. Jika anda kerap kehabisan modal di saat ramai yang memerlukan, pelanggan akan mula jadi give up dan mereka akan mencari kedai yang lain .

Jadi nasihat kami,kekalkan modal di dalam akaun anda dan buat tambahan modal seawal mungkin. Awal ia tidak mengganggu perjalanan jualan anda.


1 comments:

  1. Halo, saya Helena Julio dari Ecuador, saya ingin berbincang dengan baik mengenai Perkhidmatan Pembiayaan Le_Meridian mengenai topik ini. Perkhidmatan Pembiayaan FundingLe_Meridian memberi saya sokongan kewangan ketika semua bank di kota saya menolak permintaan saya untuk memberi saya pinjaman sebesar 500,000.00 USD, Saya cuba semua yang saya dapat untuk mendapatkan pinjaman dari bank saya di sini di Ecuador tetapi mereka semua menolak saya kerana kredit saya rendah tetapi dengan rahmat tuhan saya mengetahui tentang Le_Meridian jadi saya memutuskan untuk mencuba untuk memohon pinjaman. dengan Insyaallah mereka memberi saya pinjaman sebesar 500,000.00 USD permintaan pinjaman yang bank saya di sini di Ecuador telah memalingkan saya kerana, ia benar-benar hebat melakukan perniagaan dengan mereka dan perniagaan saya berjalan lancar sekarang. Berikut ialah Penyertaan E-mel Le_Meridian Pelaburan / WhatsApp Hubungi jika anda ingin memohon pinjaman dari mereka.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Hubungi: + 1-989-394-3740.

    ReplyDelete

Terima kasih di atas komen yang diberi